Al Baghdadia TV online - Television live


Click on the player, the broadcast will open on the official website of the channel<
Al Baghdadia TV
Al Baghdadia TV
Country:  Iraq
Category: News
Al Baghdadia TV 4 from 5
6 vote(s)
Al-Baghdadia TV is an independent Iraqi-owned Arabic-language satellite channel based in Cairo, Egypt. It is considered a Nationalistic channel of funding directly and only from the CEO. During the Iraqi insurgency, several prominent journalists with the station were murdered. More recently, Global TV Stations depend on Al Baghdadia for news coming from Iraq. It has a live morning show called 'Al Baghdadia Wa El Nas' which is a free show that allows Iraqis to give their opinion and to send a message to the government, this supports Iraqi democracy. The CEO of Al Baghdadia believes that democracy should be created by true Iraqis, not by force. The TV station is dubbed the name 'Umm al-Fuqarā' (The Mother of the Poor People). In 2012, Al-Baghdadia Media Group launches its second channel, B2, broadcasting mainly series, drama, movies and entertainment. since then Al Baghdadia 2 is first entertainment channel in Iraq,
قناة الحوار - Alhiwar TV  Iraq - General
قناة الحوار هي خدمة إعلامية عربية تسعى للمساهمة في بناء غد أفضل للمجتمعات العربية... وهي صوتٌ للعرب في المهجر وجسر للتواصل بين العرب وبقية الشعوب

  • 100
5 from 5
1 vote(s)
Hawler TV  Iraq - General
Local Tv

  • 100
5 from 5
1 vote(s)
Zagros TV  Iraq - General
زاگرۆس تیڤی (Zagrostv) له 2005-6-13دا وه‌کو که‌ناڵێکی ساتێلایتی دامه‌زراوه‌. زاگرۆس تیڤی، که‌ناڵێکی میللی، سه‌رانسه‌ری و کوردستانییه‌، که له

  • 100
4.5 from 5
2 vote(s)
KBSV  Iraq - General
KBSV TV is an Iraqi TV channel owned by Bet-Nahrain. The Bet-Nahrain is an Assyrian organization with the objective of protecting and educating the

  • 0
0 from 5
0 vote(s)
Baghdad Channel  Iraq - General
قناة بغداد الفضائية قناة فضائية عراقية قناة ثقافية اجتماعية سياسية منوعة تركز على الشأن العراقي.

  • 20
1 from 5
1 vote(s)
Alhurra TV  Iraq - General
الحرة قناة فضائية مقرها في الولايات المتحدة الأمريكية وتمولها الحكومة الأمريكية.[1] بدأت البث في 14 فبراير، 2004 وتصل إلى 22 بلد عبر الشرق الأوسط.

  • 40
2 from 5
1 vote(s)